<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/536582292344168712?origin\x3dhttps://akupehblog-ahbey.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




YOUR EYE IS SO SO HOT <3

Sunday, October 18, 2009 | 2:18 PM | 0 comments


people !

todaay bgn ard 11plus .
troos tgk tv ..
heh .
pastu i go and check my rokok at my bag ,
checkcheck da tkde !
siaak btool !
i ask my mum ,
'sape ade check bag org ? '
tros mak senyapp .
da lame ciket baru mak ckp ,
'ye , mak check . mak ade hak untk check bag korang '
wadevaaaa sort .
die da start laa bobal kunik .
da bobal peh bobal .
parents suro choose .
sameade i want with my friends or with family .
or atwpun masok dalam ?!
siaaaaaak !
tros tk stop nanges laa sey !
sape mao dudok dalam sak . -.-'
pukiii laa .
psl rokok je da giny .
fucck ah .
atlast i took back my rokok from my bapak hand .
then my bapak ckp ,
' kaw isap skg depan mak bpk ! '
den i tk stop nanges laa kan .
' cengeng ' btol laa aku ny .
haha .
pastuuuuu ..
masok bileek , isap rokok ah ape lagy .
2 batang .
pastu madi pn isap lagy satu btg .
hmmmmm .
pastu klua toilet ,
mak taye .
da buang ke belom kotak rokok tuh .?
den i senyaaaap altheway!
sapamaolayan gy layan siul .
hahah , siak btol .
deen ,
tros on comp mengadu naseb kad blogg laa kan ..
heh .

pastu nnt petang gy jumpe nain -.-'
coz , semalam tk jady mit die .
gy laa yishun dengan sister2 aku dengan "amir"
babat laa tuh kan .
haha .
gy uma ustazah dorang .

and yeah , smlm bon anokan start kad kening .
atlast termasok gaak !
fuihh .
(:
balek kene bukak balek .sial kan ?
hmmmmmmmmmm.

k laaa .
tuh je .
pape jumpe besok laa ye .
takkaireee !
mwahmwah !
(:


Layout by daphne/cadmium